Društvo avtomatikov Slovenije    |    SLOSIM    |    Lego Masters    |    Dnevi Avtomatike    |    Fakulteta za elektrotehniko    |    Univerza v Ljubljani
Introduction    |    Staff    |    Contact info    |    Laboratory links
Uporaba fizikalnih programskih paketov za namen simulacije in animacije

Področje dela: fizikalno modeliranje, animacija, programiranje v jeziku C

Opis naloge:
Z razvojem računalniških iger, računalniške grafike, animiranih filmov, itd. so se pojavili številni fizikalni paketi, ki lahko realistično simulirajo dinamiko togih teles glede na fizikalne veličine kot so: masa, vztrajnost, trenje, dušenje, hitrost, itd. Nekaj primerov takih knjižnic je prosto dostopnih kot npr. knjižnica ODE (Open Dynamics Enfine), ostale knjižnice epa so AERO, Karma in ostale. Uporaba teh sistemov omogoča realističen izgled računalniških simulatorjev, animacij in iger (dirkalne igre). Prednost teh sistemov je, da že vsebujejo fizikalno ozadje in animacijo (pogosto tudi 3D), tako da mora uporabnik le sestaviti in parametrizirati svoj objekt (model avtomobila) iz razpoložljivih sestavnih delov fizikalne knjižnice.  
 
Podajte osnovni pregled teh fizikalnih orodij, podrobneje opišite izbrano orodje (npr. ODE), ga preučite in zanj opišite princip dela. Naredite nekaj praktičnih prikazov različnih simulatorjev.

Kontaktna oseba(e): Gregor Klančar

Naloga na voljo od: takoj

Opombe: Open Dynamics Engine, www.ode.org

[nazaj na spisek prostih tem]